Update

Sitter och skriver en debattartikel nu om att det sjukt smala idealen måste stoppas. Mina tre argument för detta är att det inte är sunt, snyggt och att de även uppmanar tjejer och killar att gå ner i vikt (vilket är helt fel) genom främst reklam genom tidningar och annan media.

kollade på det nya The City avsnittet innan med, det är synd att Olivia som är så sjukt snyggt klädd ska vara en sån bitch, förstår inte hur hon kan vara det, hon blir ju bara jobbig och jag som tittare blir irriterad. Men som hon sagt är hon inte så bitchig som hon framstår  i serien om man ska tro på det eller inte vet jag inte riktigt....

Nej nu ska jag skriva avslutningen på debattartikeln sedan blir det nog att läsa de 7 sista sidorna i min engelskabok och efter det göra slutfinishen på en geografiuppgift. Verkligen en pluggdag idag känner jag men ikväll så blir det break för då ska jag in till stan till Harrys och kolla och lyssna på en "lokalmusiker" här ifrån stan med Fredrik,Josse och Ibbe. Ska bli trevligt. Har bara ingen aning om vad jag ska ha på mig men det är ett senare problem:)

Fideli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0