Skandal, Vad håller MTV på med?

Skulle just ta och kolla på The Hills säsong 6 avsnitt 2 då jag har sett första avsnittet men nej nu kan vi i Sverige inte kolla på program på mtv.com utan vi hänvisas till mtv.se men då finns endast säsong 5 där och vad jag har förstått det är det inte ens hela säsongen. Detta är ju skandal för oss The Hills älskare som inte orkar vänta tills att programet kommer till Svergie. En mycket dåligt drag av MTV, ifall vi hänvisas till mtv.se ska väl ändå samma program finnas där med,, eller vad tycker ni? Är det någon mer än jag som känner ilska över detta? JA,jag vet att det bara är ett tv-program men ändå, någon måtta får det väl allt vara?? Nej idag blir det tummen ner för MTV, den saken är klar! Jag som skulle ta en pause från stresshanteringen, men nej icke sa nicke.


Fideli

Kommentarer
Postat av: sarah

NEJ JAG MED JÄKLA ÖVERSITTARE USA SKA VA

2010-05-24 @ 16:03:07
URL: http://skywalkerandtheheartbreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0