Hektiskt

Sitter och pluggar för fullt nu inför stresshanteringsprovet som jag ska skriva imorgon. Har knappt haft tid i helgen att plugga då jag haft massor utav annat skolarbete att göra. Har väldigt mycket att göra just nu, vill bara ha vecka 21 just nu så det blir lugnt och skönt så att man har tid att ladda inför studenten.  Imorgon ska mamma och min lillasyster till malmö så jag har skickat efter ett bud på ett par skor. Även ifall jag måste spara mina pengar då jag inte har ett jobb i sommar så kan jag inte motstå snyggingarna. Vad det är förnågra får ni se imorgon. Nu ska jag fortsätta att plugga igen. Förresten hur snyggt är inte detta halsbandet? Hade gärna velat ha det runt min hals i sommar.


Fideli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0