Fredag

När jag kom in till skolan idag visade det sig att jag inte hade någon lektion, kul! Hade kunnat haft sovmorgon istället, men men....
Nu har jag just kommit hem, var på simsalabim för att köpa lite scrapbookgrejer och sedan var jag även på banken och fixade lite efter skolan sedan tog jag bussen hem.
Nu ska Josse och jag ta tag i projektet och försöka få det mesta klart för nästa vecka ska det vara redovisning. Ni får ett litet smakprov senare av vad det är vi egentligen har hållt på med.

Ikväll blir det fonduekväll hemma hos Challe, ska bli hur gott som helst, var länge sedan vi hade det sist.
Men tills vi uppdaterar igen så får ni nöja er med Emma Edwin och bli inspirerade. Skit snygga byxor verkligen.


Fideli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0