Ändrade planer

Blev ingen utgång igår, skönt det för framåt kvällen var jag inte alls sugen. Åkte till Fredrik och hade det mysigt istället, gick en kvällspromenad och vi kollade även på The pacific som är en jättebra serie om andravärldskriget. Håller på att göra klart de 3 uppgifter jag har kvar att göra innan studenten nu, helt sjukt, typ bara 3 veckor kvar, AHHH!!!
Vet förresten inte riktigt vad den här bloggen håller på med , men skriver lite när jag har lust och som nu, när jag tar paus från pluggandet. Sedan får vi se vad som hände med den när jag eller josse får mer tid igen. Hoppas ni uppskattar de få inlägg som skrivs nuförtiden iallafall:)


Fideli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0