Tisdag

Sitter och har pluggat sedan 12 nu och är ganska så slut i huvudet. Har en redovisning på fredag i mijöpolitik som jag har suttit och skrivit på.

Nu i eftermiddag ska jag in till tygaffären och visa dem mitt typ till balklänningen då det blivit stor veck som inte går att strycka bort, så jäkla drygt... Sen efter det ska jag bort till en butik här i stan ochfixa lite inför helgsens modevisningar. Ska få reda på tider och hur de ska göra mitt hår.  Ska bli väldigt spännande faktiskt.

Hämtade mina skor från Nelly igår som hade kommit på posten med dom va ingen hitt. Jag är van vid att gå i klackar och har vanligtvis inget som helst problem med det men dessa skorna va skyhöga. Så tyvärr får dem hoppa ner i lådan igen och skickas tillbaka.

Vi hörs ikväll, J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0