hår i vår

Har varit runt och kikat lite hur man ska se ut i hår i vår. Gillade nog de flesta trenderna. Jag tänkte ge er ett smakprov på några frisyrer.


90-talets älskade zickzack band har återupplevt. Verkligen en personlig favorit. Minns hur jag älskade dessa när jag var liten. Ska nog faktiskt inskaffa ett nytt sådant.


Puffigt fluff, inte min favorit kankse med tanke på att det typ är så här jag ser ut på morgonen när jag stiger upp. Men visst alla har vi olika smak och detta fluff passar säkert bra på någon.


Rosett i håret, enkel och snygg. Nog vår allas räddare i vår när en dålig hårdag uppstår.


Super snygga flätor, passar både till vardags och fest.


skulle så gärna vilja kunna sätta upp håret såhär. Någon som har ett tips på hur man gör?

J

Kommentarer
Postat av: MODEINSPIRATION

Mycket snygga outfits och acessoarer!

2010-03-07 @ 12:57:10
URL: http://www.modeinspiration.com
Postat av: MAJA-Style & Life by Liea

Det är när jag ser såna här bilder som jag undrar va fan jag klippte av allt härom dagen:( Fast samtidigt så gillar jag kort hår och det växer ju ut så småningom:)



Kramar

2010-03-07 @ 16:17:51
URL: http://styleandlifebyleia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0