En ny vän

Min kamera blir bara sämre och sämre för varje dag, därför bildkvaliteten inte är den bästa tyvärr.
Här är iallafall en ny liten vän som fick följa med mig hem idag från stan, tror han kommer trivas utmärkt på mitt finger.




Fick förresten MVG på spanska provet jag hade idag så det kändes jätte skönt.
Fredrik är här och vi ska snart äta för att sedan åka hem till honom ikväll, han åker nämligen till Toronto imorgon kväll, för att kolla hockey med Börje Salming, bo på 5stjärnigt hotell och också äta middag med Torontos hockeylag m.m... Ifall det inte hade varit hockey som varit grejen hade jag hängt på men nej, får bli nästa tävling han vinner istället haha:)

Fideli

Kommentarer
Postat av: Simona

skitbra! haha önska att jag också kunde få det!!! ville bara säga att du är otroligt söt! kolla gärna in min blogg och följ mig på blogglovin,

2010-03-23 @ 18:57:49
URL: http://simonabjorklund.blogg.se/
Postat av: shopalicious

snygg ring!

2010-03-23 @ 20:28:10
URL: http://shopalicious.blogg.se/
Postat av: mamma

Tror du Fredrik vinner nåt modeinriktat pris? Typ frontlineplats på modeveckan i Paris??

2010-03-23 @ 21:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0