Bikbok

Nu är jag hemma igen, har pluggat hela dagen därför jag inte gjort några inlägg. För jag känner mig själv så väl så väl att jag vet att om jag börja fokusera på något annat än pluggandet så är det kört. Men tur att Fideli har hållt er uppdaterade under dagen!

SOm jag skrev igår så har jag och min pojkvän 3 års dag idag och det "firade" vi med en väldigt spontan tripp in till bion. Så spontant att vi inte valde film föräns vi var på plats. Var faktiskt en kul grej för blev mysigare på något sätt. Vi såg i alla fall Remember me och den var kanon alltså, men dock konstigt slut. Alla som sett den vet nog vad jag pratar om... Men en riktigt mysig kväll har vi haft/har tillsammans.

På fredag ska jag få mina kläder till modevisningarna som är under lördag, söndag här i stan och kläderna är från Bikbok. Så nu har jag varit inne och uppdaterat mig lite över vad dom har att erbjuda. Jag är vanligtvis inget stort fan av Biksbok faktiskt, men jag hoppas att jag får klä mig i något av detta:








Lite hittade jag i alla fall, Sov gott nu alla!

Josefine

Kommentarer
Postat av: Caroline

ja, det var riktigt kul :)

snygga kläder!

2010-03-24 @ 22:27:04
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: Japp ! Snygga kläder ju :)

2010-03-24 @ 23:58:40
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0