Projektarbete

En god dag har det i alla fall varit hittills. Har varit ute hos Fideli och jobbat med projektarbetet, sen hämtade jag Gustav på jobbet, vidare till Hemma kväll för att ladda upp med lite filmer och nu så har vi ätit lite. Vi ska ha en myskväll framför tv:n, va längesedan vi hade det. Alltid är det något i vägen, så ikväll när han är ledig från jobb och jag från plugg så passar det ju ypperligt.

Ja till vårt projekt då som jag lovade att jag skulle berätta om. Nu när vi går sista året så har vi en kurs som sträcker sig över hela året, som de flesta andra skolor också har. Men vi bestämde oss för att skiriva en bok om mode och stylig eftersom det är det vi brinner för och vi trodde att det kunde bli en bra slutprodukt. Så vårt syfte med boken är att vi ska dela med oss av våra kunskaper till unga tjejer.

Idag så skrev vi klart två kapitel och det är vi mycket nöjda med och massa skratt blev det. Vad har ni för projektarbete? Eller vad skulle ni vilja göra?

Köpte ett nytt nagellack i Malmö från Make up store som jag är riktigt nöjd med. Har inte testat det än men är nästintill  säker på att det kommer vara super snyggt.


Färgen heter Dolly och det kostar 130 kronor.
Lägger upp mina andra inköp lite senare, har inte hunnit lägga över dom på datorn men lovar att jag ska göra det snart för er som är nyfikna.

Hörs om en stund, J


Kommentarer
Postat av: AGNES

sv. tackar!

2010-02-25 @ 15:53:21
URL: http://agneswrotethis.devote.se
Postat av: Filippa

Ojojoj! Min låg på 4129 haha, jag inser väl nu att det inte var så mycket då ;)

2010-02-25 @ 16:08:26
URL: http://filippaberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0