En ganksa god morgon

Hej alla!

Igår var jag ute, och hade riktigt roligt faktiskt. Var i början på tjejfest, med en kille.. Och sen åkte vi vidare in till Nivå och dansade och hade allmänt skoj, det var riktigt mycket folk ute med.
Nu har jag stigit upp och mår helt okej. Ska gå in till stan för att hämta bilen och sen köra ut till Fideli för att jobba en sväng med projektet. Kan ju berätta sedan var vårt projektarbete går ut på...

Jag tänka att ni skulle få en sneak över vad jag fick med mig hem från Malmö, blev ingen vidare shopping eftersom jag känner att mina pengar måste sparas lite.

En påse från Zara och en från Make up store - visar er senare vad som gömmer sig där i.

Ha en bra dag, see you later... Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0