Student

Det är för många dags att inom två månader ta studenten. Jag va för en stund sedan inne på asos.com och hittade dessa:


För dig som vill ha en lite mer vågad och spacead klänning


En klänning till sig som inte vill vara en vitklädd student utan väljer mer det gräddelina stuket


Smaken är som baken, så varför inte bryta av och ha en hellång klänning


En väldigt söt klänning, om jag inte redan hade haft en studentklänning så hade jag nog klickat hem denna söt kreaktion.

Nu ska jag hoppa in i duschen och förvandlas från odjur till skönhet igen (blink)

Josefine

Kommentarer
Postat av: WIKTOROZ

svar:

åh tack så mycket <:

2010-04-04 @ 18:44:35
URL: http://wiktoroz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0