Oväntad körning

Efter tennis stod pappa utanför med bilen helt oanmäld då jag brukar åka med en annan hem så då var det bara att hoppa in i bilen som chafför och köra en runda för att sedan köra hem, fick rätt bra tycker jag även fast det är lite småläskigt då jag inte ens kört tio gånger, men det går sakta med säkert framåt. Nu kollar jag på Svenska HollyWoodfruar. Jag älskar det programet, särskillt Maria, hon är helt underbar, så himla skön. Jag kan inte sluta kolla. Så nu blir det att se klart det för att sedan lägga mig och läsa lite i min engelska bok. Jag läser Pursuasion av Jane Austen, lite seg men den ska man nog kunna ta sig igenom.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll.

Fideli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0