fredag

Hej på er. Nu har jag precis ätit middag och väntar på att min vän Elin ska komma och klippa mig. Vill egentligen inte alls klippa mig men när till och med min mamma ser dom där vita topparna så är det nog dags att köra en omgång med saxarna. Så nu ska dom kapas, BARA topparna dock för jag vill ha långt hår till balen och så mycket hinner det ju inte växa på lite drygt en månad.

Idag skulle Fideli och jag fixa med projektet med vi är inne i en fas med väligt dålig energi, så vi får väl se hur det går för oss ikväll. Jag hoppas att vi får lite gjort i alla fall. Vi var i alla fall en liten runda på stan, skulle gå till Glassiären men kön var för lång för att vi skulle orka stå i den, så det får bli en annan dag. Fideli provade långklänningen på H&M men nej, det blev inget köp för hennes del. Och inte för min heller, jag sparar mig tills på tisdag då jag ska ner och kolla vad Malmö har att erbjuda i shopping väg...

Tänk om jag hade haft samma lust till att plugga som jag hade till att blogga just nu, då hade ju halva uppsatsen som jg har i design så gott som varit klar nu. För detta inlägg blev mer eller mindre en halv uppsats ju..

Nu ska jag sluta tjata och hoppa in i duschen för att fräsha upp mitt hår innan Elin kommer. Josefine


(Roberto Cavalli)

Kommentarer
Postat av: sara

det gjorde du rätt i, för fin är den! :)

2010-04-16 @ 17:35:38
URL: http://barasaraolsson.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Svar: Tack (: dom är riktigt awesome :)

2010-04-16 @ 18:36:07
URL: http://eleonoresellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0