Dagsrapport

Ikväll så åkte jag och Fredrik hem till mig, åt grillad kyckling och fläskfilè och klyftpotatis, hur gott som helst. Någon timme efter kom Josse för att vi skulle jobba med scrapbookgrejerna så då satt vi med det i några timmar, fick faktiskt en del gjort, så det känns som att det går framåt nu. Sedan körde hon hem Fredrik och mig till honom. Eftersom han inte har diskmaskin så var det ett härligt lass med disk som väntade oss när vi kom hem så nu har vi just blivit klara med det och ska lägga oss.
Hittade detta härliga halsband hos Frida Fahrman, det skulle jag med vilja ha till en vit t-shirt, jeansshorts och en brunbraänd kropp i sommar, hur fräscht som helst.

Nu ska jag gå och göra mig iordning för sängen, godnatt!

Fideli

Kommentarer
Postat av: linnéa

sv; Tack! Händer idag? =)

2010-04-25 @ 09:32:38
URL: http://linnesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0