Nu var det allt för länge sedan

Nu var det nästan en vecka sedan vi bloggade, eller rättaresagt sedan jag bloggade, har haft fullt upp i skolan så har bara fokuserat på den, lika bra att göra det nu de sista veckorna. Snart ska jag iväg för att prova min balklänning, hoppas att den är färdig snart för den är nästa fredag, helt sjukt vad tiden går fort. Efter det ska iväg till min pojkvän och tisdagsmysa med honom. Ska försöka vara lite bättre på att uppdatera nu när det mesta är gjort. Vi hade mösspåtagning i fredags, sjukt kul verkligen. Imorgon blir det utgång igen med bla. den här killen, nu fortsätter vi med laddningen inför studenten!!!!!


Fideli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0