Nattrappot

Nu har jag just kommit hem från fonduekväll hos Challe, var super trevligt. Det blev jag,elin,josse,johanna och såklart även kvällens värd Challe. Blev väldigt mycket prat som det alltid brukar bli då endast jag och Challe går i samma klass så det är kul att höra lite nyheter från andra håll med. Jobbade med scrapbooken hela dagen idag nu återstår endast några bilder som ska sättas in sedan är den klar, eller jag måste komma på en snygg framsida med. Förlåt för att jag inte lagt upp några bilder på den men det kommer imorgon. Lovar att det kommer bli bättre uppdatering hedanefter men det är mycket i skolan nu så jag gör mitt bästa.
Nej,nu ska jag tvätta bort sminket och krypa ner i sängen, Godnatt!

Fideli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0