Veckans planering

Ikväll åker min pojkvän till Åre för att åka skidor, fuskis, hade med velat följa med, men det är killresa:P. Han kommer inte hem förens nästa måndag morgon så det blir en lång väntan tyvärr.... Jag har iaf geografi att göra tills onsdag för ha prov då så det får jag underhålla mig med och sedan ska jag även klippa och slinga mig på onsdag så det får mig nog på bra humör:) Och på fredag blir det tjejkväll hos Josse så veckan kommer nog att gå fort ändå kan man ju hoppas eftersom jag också ska träna tennis på måndags och gymmet säkert två gånger med:)
Just nu sitter jag med Geografin, lovar att snart lägga ut något kul, ska bara skriva en sida eller två till.

Fideli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0