Melodifestivalen

Efter att ha diskat undan efter sju tjejer från igår var det bara dags att börja om på ny kula. Ikväll blir det melodifestivalmys. Väntar på att min pojkvän ska komma hem från Kalmar där han varit och kollat på fotboll. Som överraskning har jag lagat middag, potatisgratäng, hemmagjord faktiskt - jag är stolt över mig själv!, Kyckling och så har jag stekt morötter i vitlökssmör. Hoppas han gillar det.

Latade runt på H&Ms hemsida som vanligt och hittade dessa scarvarna:





Samtliga är från H&M!

Ha en fortsatt trevlig kväll, Josefine

Kommentarer
Postat av: sania claus ★ - MODEBLOGG

den första var urläcker!

2010-03-16 @ 15:35:50
URL: http://www.saniaclaus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0