Måndag

Eftersom jag var sjuk förra veckan missade jag spanska provet, så sitter och pluggar till det nu, försöker få in allt i huvudet igen. Innan var jag i skolan, vi har ett ämne som heter staden och framtiden och där ska vi skapa en ny stadsdel så vi får bestämma helt hur vi vill ha den, har varit kul hittills men idag hade vi verkligen slut på ideer så det går lite segt nu, men vi ska nog komma på något.

På torsdag åker jag och mamma till göteborg för att shoppa,längtar jätte mycket. Det som står på min shoppinglista just nu är:
Nya vita Converse, mina är jätte smutsiga
skor till studentdagen, vill ha ett par från By Marlene Birger får se ifall jag vill lägga dom pengarna
Klänningar och shorts från H&Ms garden collection
En blus från By Marlene Birger

Kommer säkert vilja ha mer när jag väl är uppe, vi får se vad jag kommer hem med.
Nu ska jag plugga vidare

Fideli




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0