Göteborg!

Nu är jag hemma efter en heldags tripp till Göteborg, mamma och jag körde hemifrån vid halv 7, kom till H&M någon minut över 10, affären hade inte ens öppnat sina "dörrar" helt men ändå var det fullt av folk i butiken och godbitarna var redan slut tyvärr, men eftersom jag hade åkt upp hela vägen dit ville jag inte komma tomhänt tillbaka, Så jag spenderade en lång tid utanför omklädningsrummen för att få tag i några av plaggen ur the garden collection, och det fick jag med, vad det blev får ni se imorgon.

Nu ska jag hänga in mina nya köp i garderoben för att sedan göra mig iordning för sängen och vila mina stackars fötter och ben som jobbat hårt idag under göteborgs härliga vårsol.
Godnatt!
Fideli

Kommentarer
Postat av: R

sv; tack så jättemycket!:)<3

2010-03-25 @ 22:08:21
URL: http://jedefeldt.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

jag beställde mina godbitar på hemsidan :)



vart bor du förresten?

2010-03-25 @ 23:09:12
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0