Tisdag

Godmorgon på er!
Idag är det Tisdag och andra dagen på sportlovet, usch vad tiden går fort , känns som att det snart är slut igen för jag har massor med grejer att göra i veckan. Nu ska ja skriva klart engelska uppsatsen sedan går ner och baka lite scones för att sedan packa och göra mig iordning för stan, ska nämligen in och hjälp min b-friend att shoppa lite sedan sova hos honom.

Igår hade vi 78 läsare, helt fantastiskt och idag hoppas vi nå 100, hjälp oss nu med det, säg till alla ni känner att de ska klicka in hos oss och klicka vi tillbaka in på deras och era bloggar.

Eftersom man inte såg så mycket av min garderob efter jag städat så lägger jag upp en bild på den nu.

Fideli

Kommentarer
Postat av: Elina

Nu har jag länkat er. Du får gärna göra detsamma ;)

2010-02-23 @ 14:17:09
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/
Postat av: Emelie

Oh, nice garderooob! :D En sån skulle man ha, får bli när vi flyttar, haha ^^

2010-02-23 @ 19:35:13
URL: http://baraemlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0