Mitt idag

Hej allihopa! Nu är jag hemkommen och fått i min lite rester från gårdagens Thai mat, mums fillibabba. Var som sagt i typaffären här i Karlskrona och blev inte ett dugg klokare. Nu när jag tillslut har bestämt mig hur min klänning ska se ut så kan jag inte bestämma mig vilket typ jag ska ha, inte lätt alltå.

Valde från början mellan dessa två men är fortfarande inte ett med mig själv. Jag hittade en ljusgrön tyg som jag också är lite inne på. Jag är dock inte en rosa person alls och det finns knappt något rosa plagg i min garderob. Det enda rosa är en tunika som jag nog använt två gånger. Så på måndag är det jag som går till brudaffären för att prova en hel rosa klänning och ser om jag passar i rosa. Vilken färg tycker du är finast?


Tog en helkropps bild innan så ni ska få se hur jag har klätt mig idag.

Tunika från Gina med volanger och svarta jeans från flash. Jag vet att det är svart och att man inte ser detaljerna, lite tråkigt.

Och så här ser jag ut för er som är nyfikna på det.

Ha en fortsatt bra dag, J


Kommentarer
Postat av: CLIP

Tack så mycket! Jepp, det har jag:)



Snyggt:)

2010-02-27 @ 15:32:51
URL: http://clip.blogg.se/
Postat av: malin

haha nä håller med ; P..

ge gärna förslag på vad jag kan göra i min "att måste göra video" :) !

2010-02-27 @ 16:38:50
URL: http://malin.full.nu
Postat av: Josefine´s life!

precis. :D de är så härligt.. men bruka se lika fördjävligt ut efter en vecka :D

2010-02-27 @ 17:01:37
URL: http://yoursooofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0