Med fjärillar i magen

En ny dag, jag har precis varit på gymmet och är helt slut faktiskt. Nu ska jag börja packa lite eftersom jag idag ska ner till Malmö för en intervju, som jag tidigare berättar om. Sitter och försöker tänka ut vad jag ska packa jag tycker alltid att det är lika svårt varje gång. Som när vi var i Stockholm för någon vecka sedan, då tog nog både jag och Fideli med oss alldeses för mycket kläder.. Någon som har ett bra tips hur man packar som bäst?
Eller det kankse vi borde göra en djupdykning i och ha med i vårt projekt? Det var ju en ganksa bra idé av mig faktiskt.

Imorgon blir det en runda i Malmö stad på förmiddagen. Hinner inte gå så länge för ska på födelsedags fest på kvällen. Men jag hoppas att jag ska hinna ta mig igenom de viktigaste affärerna.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, packa väskan och försöka få i mig lite mat innan mamma jag ska köra och hämta mammsen på jobbet. Vad ska ni läsare göra idag?

Jag uppdaterar imorgon eftersom jag inte tar med mig datorn.

Josefine

Kommentarer
Postat av: Mysan

Jag är helt värdelös på att packa! Tar alltid med mej 10kg för mkt packning och alla blir irriterade på mej :P

2010-02-23 @ 12:52:35
URL: http://hildamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0