Filmkväll

Ligger i sängen och kollar på kvällens andra film. Tidigare så kollade vi på Bröllopsfotografen. En riktigt rolig film tyckte vi båda. Jag älskar svenska filmer så den här filmen kommer jag säkerligen se igen. För er som inte sett den rekomenderar jag dig att göra det, kille som tjej.
En av de kvinnliga huvudrollerna spelades av Tuva Novotny och hon hade de mest sagolika klänningarna på sig scen efter scen. Hade inte tackat nej för att ha någon av dem i min garderob. Det tråkiga var att hon bara hade klänningar och toppar med en arm. Hade stylisten i filmen brist på fantasi eller vad var det frågan om kan man undra. Men som sagt, jag hade inte tackat nej.

Som ni ser, riktigt häftig klänning. Hittade ingen bättre bil. Men om det är någon som göra så får ni gärna länka den till oss.
Nu ska jag spana runt lite sen sova tänkte jag. Uppdaterar om jag hittar något spännande...
Josefine

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej. Förlåt glömde av att skriva att bustiern er från Lindex (179 NOK). God tur til Stockholm och grym shopping..

2010-02-25 @ 23:21:51
URL: http://www.dospetitos.blogspot.com
Postat av: natasja

i saw that movie when i was in sweden last time, it was realistic and i really liked it!

2010-02-25 @ 23:37:25
URL: http://tearsofmilk.blogspot.com/
Postat av: Millie-B

Sv: Tack! :)



Ha en bra dag! :)

2010-02-26 @ 09:55:59
URL: http://millieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0