En ny liten vän

Hejsan!

Ännu en vanlig tråkig söndag här i lilla Karlskrona. Är precis hemkommer ifrån sömmerskan som ska sy upp min balklänning. Vi har kollat lite mönster och kommit fram till vilken modell jag ska ha. Så nu är jag superspänd på hur den kommer att bli. Imorgon ska jag beställa mönster och sen är det dags att börja sy på min pärla.

För övrigt så är jag den andra tjejen som uppdaterar här på bloggen, Josefine. Om ni läsare är lika mode- och klädintresserade som mig och Fideli så är jag säker på att ni kommer att trivas.

Igår var jag en runda på stan tillsammans med mamma och min pojkvän och hittade då en ny kompis att lägga i lådan. Har länge letat efter en vit bh i detta stuket och nu fann jag den äntligen. Har en liknade i svart som jag är såld på.


(Den är från Lindex och kostar 149 kr för er som är sugna på att investera en egen.)

Nu ikväll så ska jag bara mysa med familjen och pojkvännen samt ladda upp mig inför sportlovet. Åker till Malmö på tisdag för en intervju till en skola som jag har sökt till. Mer information om detta återkommer jag med, är ännu ganksa hemligt.

Jag hoppas ni ska trivas här på bloggen / J

Kommentarer
Postat av: Hanka

Den ser jävligt skön ut! ^^

2010-02-21 @ 17:14:17
URL: http://angicja.blogg.se/
Postat av: Hanka

usch då, här har vi som tur haft sol hela dagen och jag fick ta på mig mina solglasögon när jag stod på balkongen haha:D

2010-02-21 @ 17:25:54
URL: http://angicja.blogg.se/
Postat av: Therése

åh vad söt den va :)



Ja, man känner sig så duktig varje gång man tränat ;)

2010-02-21 @ 17:45:36
URL: http://thovdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0