Think nude


Ja tack, detta hade gärna fått trollar in i min garderob. Jag är trött på mina gamla kläder och har inte råd att köpa nya (ungefär) efersom jag måste spara ifall  jag inte får något sommarjobb. Eller jag har ett sommarjobb men det är dåligtbetalt och jag vill faktiskt inte jobba där, så jag har sökt en hel del andra jobb och hoppas verkligen att de ringer upp snart...

Men visst är skorna snygga? 3100 pix och dom är så gott som dina. Från Miu Miu

Nu ska jag äta lite luch och fortsätta med pluggeriet.

Josefine

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej nu har jag rensat min garderob, istället för att slänga allt så säljer jag alla kläder från 25 kr :D Först till kvarn !

2010-04-08 @ 12:51:21
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0