Thank god ist friday

Ja nu har vi äntligen kommit i land, fredagkväll är här och jag kan äntligen pusta ut. Denna veckan har varit extrem, känns som att jag bara hunnit med läxböckerna och gymmet. Men det är bara att bita ihop för om två månader står jag där i min vita klänning och tjoar av lycka och inte en enda uppsats till ska jag skriva om till om sådant som jag inte är intresserad av. Känns så skönt!

Nu kom jag precis hem från gymmet och det luktar vitlök i hela lägenten, mums. Idag har jag varit ute en vända hos Fideli och vi har jobbat med projektet och skrattat en massa. Passade även på att måla naglarna ljusblått, super snyggt!


Linne från Mango

Snyggt va? Tyckte det passade bra nu när våren snart är kommen.

Ha en toppen kväll, Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0