snacka om slutkörd

Har precis tagit en dusch och käkat lite för har nämnligen tillbringat en del av min kväll på gymmet. Va för lat idag på dagen, eller jag snarare somnade i solen på balkongen, så fick ta igen det nu ikväll på gymmet. Dock så föredrar jag att träna på förmiddagen. Kvällar är hopplösa, smockat med folk och man kan knappt andas. Men jag kämpade på och tänke på alla glassar som jag kommer att trycka i min i sommar och då kommer jag att tacka mig själv för de där extra kvällstimmarna på gymmet...

Annar så har jag bara pluggat idag nästan hade en fet hemtenta som skulle lämnas in i filosofi så jag får hoppas på ett gott resultat.Imorgon ska jag till baken med mor min för vi ska fixa med min utbildning som börjar i oktober, som jag läääängtar!!!  Nu är jag trött och ska sova. Sov gott kära läsare.
Josefine


Vilken är er favoritglass?

Kommentarer
Postat av: Mia

oh tackar :)

2010-04-06 @ 21:59:39
URL: http://hepek.blogg.se/
Postat av: ♥ nathalie

sv. thanks :D!

2010-04-06 @ 22:01:19
URL: http://nsander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0