Nattinatt

Nu blir det läggdags för min del, fick just veta att min morbror sitter fast i Indien pga. vulkanen, han vet inte när han kan flyga hem igen så jag och min pojkvän kanske ska flytta in i hans hus sålänge, det hade ju varit as soft faktiskt:) Får se hur det blir med den saken imorgon.
Hoppas ni haft en trevlig lördagskväll för det har jag haft iallafall.

Hittade en bild från Moderna museumet som jag tog på sportlovet, visst är det coolt även ifall man aldrig hade stått ut att ha det så här 24 7.

Imorgon kommer jag lägga upp Veckans favorit som alltid, hmm.. undrar vad det får bli.
Fideli

Kommentarer
Postat av: jllicious & Llicious

tjutju!

checka SVERIGES SNYGGASTE blogg darling's; JLlicious.blogg.se

(nyt låt i bloggen när J'licious SJUNGER - HERO)

2010-04-18 @ 02:08:33
URL: http://jllicious.blogg.se/
Postat av: caroline

Inte roligt att vara fast i Indien, själv är jag fast i Sverige.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0