Jag 18 år :):)

Som Josse skrev blev jag kidnappad igår, började med bowling sedan åkte vi vidare till spa där jag fick en relax massage, underbart var det efter det åkte vi hem till mig för att äta och efter det kom alla gäster, jättetrevligt då jag inte hade en aning om hur dagen skulle bli, hade bara tänkt vara hemma och plugga men så blev det ju inte alls. Nu imorse grattades jag av familjen och fick massor av fina presenter vad det är får ni se senare, nu får ni nöja er med lite bilder från gårdagen istället.

Jag untanför spat, ingen aning om vart vi var


Den fina dukningen som mamma hade gjort med lite hjälp av mina kompisar kan jag tänka mig


En glad Fideli

Nu ska jag göra mig iordning för snart kommer släkten
Fideli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0