fortsätting

tusen saker att göra, men mindre än en månad kvar till mösspåtagningen och till dess vill jag ha det mesta klart så att jag bara kan njuta sedan. Kom precis hem från skolan där jag gjorde prov, kändes väldigt bra, det lönar sig att plugga som en dåre med andra ord. Nu ska jag börja plugga till nästa prov som jag har på tisdag nästa vecka och sen har jag ett på torsdag, jag har inget liv.

Ikväll tänkte jag följa med mamma ut till ishallen för att kolla på hockey, blev ingen igår då gustav och jag letade fram grillen och grillade i stället...

Eftersom jag hittade min sladd till kameran igår så tänkte jag visa er en gammal dagen.


Spetströja, och lackleggins.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0