en jobbig dag

fick sms igår när jag låg och sov att jag har flex hela dagen idag, men som tur var så gustav dessa sms och stängde av min klocka. I stället för skola har det blivit pluggande hela dagen och mer kommer det att bli. Sitter just nu med min projektdokumentation som jag håller på att bli galen över... Och snart kommer Fideli hit och då ska det klippas, limmas och fixas!

För att pigga upp mig lite kollar jag just nu runt på skor och hittade de paret som jag var super nära på att köpa i Malmö i tisdags.


Söta va? Dom hade varit perfekta till studenten, men lite för dyra trots att mamma erbjöd sig att betala hälften. Hoppas jag får jobbet som jag har sökt för då lär jag ha råd att betala dom själv!

Nu ska jag återgå till min väld av papper, stress och konstiga ord!!

Josefine

Kommentarer
Postat av: ElinLouise

sv: tack ska du ha :D va glad jag blir :)

2010-04-23 @ 18:51:50
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0