Dålig uppdatering

av mig.. Men igår var det fullt upp hela dagen. Duscha och fixa mig-middag hos Gustavs pappa-in till stan till Gustavs mamma-vidare hem för att hämta kläder - och sen ut till Gustavs pappa för att umgås med hans bror... Hektiskt kan man verkligen säga.

Nu back in school igen och var riktigt drygt när klockan ringde imorse vid sex. Man är verkligen inte van vid det, i alla fall inte jag som inte ställt klockan på hela lovet. Så nu sitter jag här med en hemtenta i filosofi och hoppas på att få klart så mycket som möjligt innan nästa lektion börjar vid kvart över tio. Men får se hur mycket man får gjort med tankte på att hela cafét är fullt med folk och jag har svårt att konsentrera mig när det är mycket liv runt omkring.

Hörs senare, J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0