Biokväll

Nu ska jag sova, kom hem från filmen vid halv 9 och den var bra, rolig och väldigt oväntad handling, man visste heller inte vad som skulle komma att hända, mycket oförutsägbara secener vilket var kul då man oftast kan räkna ut vad som ska hända i de flesta komedier nu för tiden. Så det var positivt, bra skådespelare med.
Nu blir det sängen för imorgon ska jag inte till skolan för att göra BIP-test, hatar det, den här gången måste jag få 10 för att få MVG i betyg så det är lite press om man säger så. Har inte världens vilja heller men måste springa tills den nivån annars blir jag besviken på mig själv, så blir till att ge järnet.

Nej nu blir det till att hoppa ner i sängen.
Nattinatt

Fideli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0