a good hair day

Jag verkligen älskar mitt nyfärgade hår. Eller nyfärgat och nyfärgat, har haft det sedan förra fredagen men känns ändå nytt. Det är glansigt och faller helt perfekt. Tänk om man alltid va nöjd med sitt hår...

Igår var vi ute hos farmor och farfar på Verkö, träffade hela tjocka släckten och alla var med, kusiner som pojkvänner som syskon. Var hur mysigt som helts faktiskt. Ikväll blir det ännu en påskmiddag och sedan vankas det party + utgång och ska bli jädrand skoj. Var rätt längesedan jag var ute känns det som. Tänkte göra ett önskekollage nu för att visa er hur jag vill se ut ikväll och imorgon kan ni få en bild över hur jag såg ut och på mitt hår. Får fota med Gustavs mobilkamera eftersom jag har städat bort sladden till min kamera...


Blev ett tråkigt inlägg utan bilder, men jag lovar att skärpa mig!
Hörs om en stund, Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0